#comments-block{ margin:0; padding:0; } #comments-block .comment-author{ background:#333333 !important; -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-topright: 10px; padding:5px; font-size:15px; font-weight:bold; border:1px solid #CCCCCC; } #comments-block .comment-body{ margin: 0; font-size: 17px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; margin-top: -5px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .comment-footer{ margin:0; font-size: 13px; font-weight: normal; margin-bottom: 20px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; border-bottom: 1px solid #CCCCCC; -moz-border-radius- bottomright: 10px; -moz-border-radius-bottomleft: 10px; margin-top: -12px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .deleted-comment{ font-style:italic; color:gray; } #comments-block .comment-author a{ color: #CCCCCC !important; } #comments-block .comment-footer a, .comment-body a{ color: #FF0099 !important; }

3.04.2011

GeRam yang tErAmaT ..................

......Geram betul aku dengan someone ni......
kenapelah dia suka sangat tuduh aku yg bukan2....
aku pn xtau dh nk buat cmne..
dh berape kali aku kata aku xbuat benda tu...
tpi dia tetap xpercaya...
aku pn dh xtau nk buat ape dengan dia...

jika aku diam..
dia kata aku ape yg dia kta betul..
padahal aku buat demikian kerna
aku malas nk bertengkar..
malas nk cari gaduh..
malas nk perbesarkan keadaan...
kadangkala perkara yang kecil je..
dia perbesarkan....
perangai macam budak kecil je..
harapkan badan je besar..
tpi otak kecil..
macam budak...

ape lagi yang harus aku lakukan 
utk buat dia percaya padaku.....
aku dh buntu memikirkannye....
bile aku tnye dia
dia diam....
aduh......manusia macam nilh...
dia hanye tau mngkritik....
tpi xtau nk perbetulkan keadaan........
bile org tnye cmne 
dia xtau...
peliklh.....



Post a Comment

0 comments:

Post a Comment