#comments-block{ margin:0; padding:0; } #comments-block .comment-author{ background:#333333 !important; -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-topright: 10px; padding:5px; font-size:15px; font-weight:bold; border:1px solid #CCCCCC; } #comments-block .comment-body{ margin: 0; font-size: 17px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; margin-top: -5px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .comment-footer{ margin:0; font-size: 13px; font-weight: normal; margin-bottom: 20px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; border-bottom: 1px solid #CCCCCC; -moz-border-radius- bottomright: 10px; -moz-border-radius-bottomleft: 10px; margin-top: -12px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .deleted-comment{ font-style:italic; color:gray; } #comments-block .comment-author a{ color: #CCCCCC !important; } #comments-block .comment-footer a, .comment-body a{ color: #FF0099 !important; }

3.21.2011

hari ni aku xtau ape yg akan terjadi...
hari ini mungkin bermula  langkah pertama aku utk melupakan dia...walaupun dengan hati yg terpaksa..aku tau banyak org yg xsenang dgn hubungan aku n dia...kalau dgn langkah ini akan membuat org lain bahgia n gembira aku akn cuba lakukan walaupun aku tau hati aku yg terluka...n aku tau melakukan itu semua adalah sssakit buatku...tapi itu lh hakikat yg harus aku terima..aku rase lebih baik aku berkorban agar.....xde lebih banyak org yg akan terluka...
jika aku mengambil tindakan ini sekurang-kurangnye...hati aku n dia je yg akn terluka...
tapi kalau aku memilih utk teruskan bererti aku telah mengecewakan hati org yg mnyayanginye...sahabatnye...sahabatku....n org yg selalu ada dgn aku...
aku xnk semua itu terjadi terhadapku...cukuplah aku n dia je yg menanggungnye...
aku xnk org lain terlibat sama dalam masalahku...

aku harap peristiwa lame itu xkan pernah terjadi lgi...kadangkala aku sering bertanye kenape aku seringkali diasakiti...n adakah aku xlayak utk kecapi kebahgiaan??????????ape salahku????????????

Post a Comment

0 comments:

Post a Comment