#comments-block{ margin:0; padding:0; } #comments-block .comment-author{ background:#333333 !important; -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-topright: 10px; padding:5px; font-size:15px; font-weight:bold; border:1px solid #CCCCCC; } #comments-block .comment-body{ margin: 0; font-size: 17px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; margin-top: -5px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .comment-footer{ margin:0; font-size: 13px; font-weight: normal; margin-bottom: 20px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; border-bottom: 1px solid #CCCCCC; -moz-border-radius- bottomright: 10px; -moz-border-radius-bottomleft: 10px; margin-top: -12px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .deleted-comment{ font-style:italic; color:gray; } #comments-block .comment-author a{ color: #CCCCCC !important; } #comments-block .comment-footer a, .comment-body a{ color: #FF0099 !important; }

4.10.2011

apakah yg akan berlaku...

adakah hari ini akan berlaku perkara baik....ataupun sebaliknye... setiap org pasti ini yg terbaik.. tapi semua itu kita xtau ape yg akan berlaku... yg kita mampu lakukan sebagai seorg manusia biasa adalah hanye mampu merancang tetapi tuhan yg menentukannye..aku berharap sangat hari ini akan terjadi seseuatu yg indah dalam hidupku.. yg mungkin xkan aku lupakan sampai bile2...lebih2 lagi bile nk habis sem ni... nnti bile tiba cuti sem ni... xdelh aku rindukan sangat kt dia.. kalau aku rindu pun sekurang-kurangnye aku boleh mengingati ape yg telah aku lakukan bersama dgnnye...mungkin juga aku boleh ingati segala kenangan aku bersamanye...

dia adalah kenangan yg terindah yg pernah hadir dalam hidupku..kehadiran dia dalam hidupku telah mengubahku hmpir 100%.... walaupun itu semua dia xpernah minta...kau ditakdirkan aku xjumpa dia lgi selepas ini...aku bersyukur...sekurang-kurangnye aku pernah kenal dia n dia pernah hadir dalam hidupku sebelum ni...dia ;juga pernah buata ku gembira walaupun hanye utk sementara waktu...


Post a Comment

0 comments:

Post a Comment