#comments-block{ margin:0; padding:0; } #comments-block .comment-author{ background:#333333 !important; -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-topright: 10px; padding:5px; font-size:15px; font-weight:bold; border:1px solid #CCCCCC; } #comments-block .comment-body{ margin: 0; font-size: 17px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; margin-top: -5px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .comment-footer{ margin:0; font-size: 13px; font-weight: normal; margin-bottom: 20px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; border-bottom: 1px solid #CCCCCC; -moz-border-radius- bottomright: 10px; -moz-border-radius-bottomleft: 10px; margin-top: -12px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .deleted-comment{ font-style:italic; color:gray; } #comments-block .comment-author a{ color: #CCCCCC !important; } #comments-block .comment-footer a, .comment-body a{ color: #FF0099 !important; }

3.02.2011

kebuntuan.........



kenape sejak akhir-akhir ni aku rase dia semakin jauh driku.......

ape salah yg aku dah lakukan...kadangkala aku tertanye-tanye.........

adakah aku pernah mngguris perasaannye.....adakah juga aku ada mnyakiti hatinye...

dengan sikapnye yg demikian mmbuatkan aku jdi x keruan....

janganlh buat aku seperti ni.....aku rase amat bersalah sangat...

jika aku ada buat salah tolonglh maafkan aku....

tolanglh bagitau ape salah aku....kerana setiap kesalahan yg kita lakukan kita xkan sedar...

kalau xde org yg bagitau kesalahan yg kita lakukan itu...

Post a Comment

0 comments:

Post a Comment