#comments-block{ margin:0; padding:0; } #comments-block .comment-author{ background:#333333 !important; -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-topright: 10px; padding:5px; font-size:15px; font-weight:bold; border:1px solid #CCCCCC; } #comments-block .comment-body{ margin: 0; font-size: 17px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; margin-top: -5px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .comment-footer{ margin:0; font-size: 13px; font-weight: normal; margin-bottom: 20px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; border-bottom: 1px solid #CCCCCC; -moz-border-radius- bottomright: 10px; -moz-border-radius-bottomleft: 10px; margin-top: -12px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .deleted-comment{ font-style:italic; color:gray; } #comments-block .comment-author a{ color: #CCCCCC !important; } #comments-block .comment-footer a, .comment-body a{ color: #FF0099 !important; }

3.02.2011

penyesalan.............

ketika aku sedang duduk bersendirian...kadangkala aku terfikir akan masa laluku.....dan kesilapan lalu yg pernah aku lakukan dulu.......jika seandainye mase laluku itu dapat aku putar blik....aku berjanji yg aku xkan pernah buat dia kecewa dengan aku..aku akan setia padanye....aku teramat mnyesal sangat....

indahnye waktu dulu bile kita kenang-kenangkan kembali.....
kau selalu buat aku gembira....xkala aku sedang bersedih..
kau juga xpernah buat aku menangis...kau selalu kata aku ini manja...

bile hampir tibanye hari raye..aku pasti akan meluangkan satu mase..seharian untuk bersama dgnku...
untuk menemaniku pergi mmbli pakaian rayeku...kau xpernah berkira dgnku...
sikapmu itu mmbuatkan aku selalu rase rendah diri....
aku juga selalu mnyatakan pdamu....yg aku xnk org mngata aku ini seorg yg materialistik....
tapi kau kata usah hiraukan semua itu....kerna kita xleh nk tutup mulut seseorg mlainkan dia yg tutup sendiri...
kau juga selalu kata padaku...

"alah biarlh duitku habis kerana kamu...lagi duit bukan boleh dibawa  kematipun....bekalan yang kita akan bawa bersama dgn kita bile mnuju ke sana nnti hanyelah amalan kita......"

aku amat merinduimu......
sekarang ini tiada lagi semua itu...
tiada lgi usikkan manja darimu .... 
tiada lagi org yg snggup menemaniku xkala aku sedang bersedih...
tiada lgi org yg akn bagi nasihat padaku.... 

 

Post a Comment

0 comments:

Post a Comment