#comments-block{ margin:0; padding:0; } #comments-block .comment-author{ background:#333333 !important; -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-topright: 10px; padding:5px; font-size:15px; font-weight:bold; border:1px solid #CCCCCC; } #comments-block .comment-body{ margin: 0; font-size: 17px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; margin-top: -5px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .comment-footer{ margin:0; font-size: 13px; font-weight: normal; margin-bottom: 20px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; border-bottom: 1px solid #CCCCCC; -moz-border-radius- bottomright: 10px; -moz-border-radius-bottomleft: 10px; margin-top: -12px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .deleted-comment{ font-style:italic; color:gray; } #comments-block .comment-author a{ color: #CCCCCC !important; } #comments-block .comment-footer a, .comment-body a{ color: #FF0099 !important; }

3.15.2011

11 mac 2011 jumaat...............

hari ni pagi-pagi-pagi lagi aku dh kne saman...sebelum turun dari keluar dri blik kau...aku dh rase macam xsedap hati...rupa-rupanye ini tanda malang buat diriku...dh lah duit tgh xde sekarang ni...tengah pokai..lepas tu jadi pulak macam ni...adoi.....tension ble fikirkan pasal duit..nk minta kt abah ma..aku rase segan..kerna aku pun tau diaorg juga perlukan duit..lagipun aku kesian tengok diorg....aku xnk susahkan diaorg..lagipun bile aku fikir balik adik-adik aku lebih memerlukan duit drpda aku...aku sebagai kakak haruslh berkorban untuk adik-adiknye... walaupun keadaan aku tertesak..tpi aku xkn seseklai minta kat diorg melainkan diaorg yg hulurkn..

tapi hari ni juga aku berasa sanagt gembira...aku dan someone semakin hari semakin ok...n sedikit demi sedikit dia dh boleh terima aku...alhamdulillah..aku bersyukur sangat kepadanye kerna bagi aku peluang.. nn aku jnji aku xkan seseklai lepaskn peluang yg ada ini...aku akn gunakan ia sebaik yg mungkin...sekarang ni pada waktu malam dia selalu masejku. n call.aku...aku berase gembira sgt dgn perubahan itu..aku harap perubahan itu akn kekal sampai bile2..dia juga mula mngambil berat tentang diriku...

12 mac2011...sabtu
hari ni aku berase bosan sgt..xtau nk buat ape..coz semua kawan-kawan ku p shooting..so nk ajak diaorg keluar xbleh..nk tgok movie semua dh tgok..so ketika aku duk sorg kt blik aku teringat akan saat-saat sem1 dulu..ketika aku bersama roomateku...dulu aku xpernah tinggalkan keseorgan..mereka selalu ada dgnku.. kemana sahaja aku pergi...aku sgt sayang roomate ku yg dlu..ketika aku susah merekalh yg bntuku..ketika ku sedih diaorglh mnggembirakan aku..pendek kata diaorg selalu ada disisiku saat susah mahupun senang... aku sgt gembira bersama dengan roomate2ku yg dlu..

setelah itu aku pergi lepak kt bilik diorg..mereka sgt gembira akan kehadiranku...diaorg xbagi aku blik bilik aku..so aku tidolh kt blik diorg..byk yg kita bualkan sehinggakan xsedar sampai pkul 1 pagi..masing2 menceritakan tentang dri sendri..ape yg berlaku dlm diri masing2...maklumlh dh xduk sekali..walaupun duk 1 poli kitaorg jarang jumpa...nk kata poli ni besar xdelh besar sgt..tpi nk buat cmne masing2 sibuk...so peluang yg ada inilh ktaorg gunakan....banyak yg kitaorg kongsikan brsama...

Post a Comment

0 comments:

Post a Comment