#comments-block{ margin:0; padding:0; } #comments-block .comment-author{ background:#333333 !important; -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-topright: 10px; padding:5px; font-size:15px; font-weight:bold; border:1px solid #CCCCCC; } #comments-block .comment-body{ margin: 0; font-size: 17px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; margin-top: -5px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .comment-footer{ margin:0; font-size: 13px; font-weight: normal; margin-bottom: 20px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; border-bottom: 1px solid #CCCCCC; -moz-border-radius- bottomright: 10px; -moz-border-radius-bottomleft: 10px; margin-top: -12px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .deleted-comment{ font-style:italic; color:gray; } #comments-block .comment-author a{ color: #CCCCCC !important; } #comments-block .comment-footer a, .comment-body a{ color: #FF0099 !important; }

3.15.2011

seharian berjalan....

13/3/2011 ahad..

hari ini seharian aku berjalan dengan roomateku...tanpa pengetahuan si dia...penat sangat-sangat..hari byk kami habiskan mase bersama..kitaorg kluar roda-roda sambil hilangkan tension n menghabiskan duit...waalupun xde duit ktaorg tetap kluar...dari poli...pergi ke padang besar n seterusnye p cmart arau, lepas itu roomate ku belanja aku makan kfc n then patah blik ke poli....

hari ni roomateku byk habiskn duit utk ku..walaupun dia xde duit tapi dia tetap nk belanjaku..byk yg dia belanjaku...aku xkan lupakan itu semua..dia xpernah berkira denganku...jika dia ada duit semua dia bagi beli utk aku..tanpa perlu aku pinta...aku harap bersahabatan yg terbina ini xkan pernah putus n biarlah ia berkekalan sampai bile2..walaupun kadangkala kami ada juga berselisihan faham n bermasam muka..tapi masing2 cepat terus minta maaf...biasa lh adat dalam persahabatan..kadangkala ada jugak gaduh2..tapi kami masing2 xpernah ambik serius dgn hal ini..n kami akn berbincang jika ada sebarang masalah agar segala masalah yg dihadapi ini tidak berpanjangan...

dia juga ada menghadiahkan aku riben..riben itu sangat cntik..aku sgt suka...dia seolah-olah memahami aku....tapi dalam mase yg sama aku juga berasa amat bersalah sekali kpd someone krna keluar tanpa pengetahuannye....bile dia tanye aku duk kt ne....aku kata duk kt poli..wal hal aku kluAR p padang besar ... byk kali juga dia tanye padaku..tapi jawapan yg sama aku berikan padanye..aku minta amaf saat-saat..aku bukan sengaja xnk bagitau dia n xnk berterus terang dengannye...aku takut dia marahkan aku...

pada malam itu dia maseg aku utk terus terang...btul @ tidak aku xkluar..n then aku masih lagi kata tidak..aku xnk dia fikir yg bukan-bukan pasal aku..n aku takut dia xpercayakan aku lagi..maafkan aku.. 

i'm so sory..

aku harap dia dapat maafkan aku...aku kluar pun kerna terpaksa..aku terpaksa temankan roomateku kluar p jumpa kakaknye yg dri kl...aku nk maseg dia tapi xde kredit...nk pinjam kredit kwn...dia pun xde kredit...so aku diam je lh....aku harap dia faham.....

Post a Comment

0 comments:

Post a Comment