#comments-block{ margin:0; padding:0; } #comments-block .comment-author{ background:#333333 !important; -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-topright: 10px; padding:5px; font-size:15px; font-weight:bold; border:1px solid #CCCCCC; } #comments-block .comment-body{ margin: 0; font-size: 17px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; margin-top: -5px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .comment-footer{ margin:0; font-size: 13px; font-weight: normal; margin-bottom: 20px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; border-bottom: 1px solid #CCCCCC; -moz-border-radius- bottomright: 10px; -moz-border-radius-bottomleft: 10px; margin-top: -12px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .deleted-comment{ font-style:italic; color:gray; } #comments-block .comment-author a{ color: #CCCCCC !important; } #comments-block .comment-footer a, .comment-body a{ color: #FF0099 !important; }

3.15.2011

peristiwa.

emmm....lame dh aku xmenulis blog....selalunye tiap-tiap saat update..masuk hari ni dh seminggu aku xon9..maklumlh b.band xbayar lagi. xtaulh nk byar bile...

sepanjang seminggu aku xon9 blog aku..banyak peristiwa yang berlaku dlm ke atas diriku...peristiwa baik...
n buruk pun ada.. pada 8 mac 2011,selasa aku berasa sangat gembira..coz ari itu seharian aku n dia habiskan mase bersama..aku berase amat hepy skali setiap kali aku berada bersama dengannye..bile aku berada bersama dengannye aku rase segala masalah aku hadapi hilang dalan sekelip mata..bile aku berdepan dengannye juga aku berasa lemah...aku xtau kenape...aku cuba utk hindarinye tpi xbleh...semakin aku cuba semakin ia dekat..hari semua orang yang aku rindui selama ini muncul kembali setelah sekian lama berdiam diri..

org itu..adalah seorg yang sangat aku hormati n aku rindui..iaitu 4hMaD Sh4HriL faThin..dulu nama itu selalu muncul dlm handfonku setiap pagi sewaktu aku bangun dari tidur..coz utk kejutkn aku dari tidur...setiap malam sebelum aku tidur...dia selalu bagiku nasihat n selalu ingatkan aku tentang pelajaran, pengorbanan mak n ayah aku..pendek kata setiap saat dia selalu ada n muncul..keadaan itu mmbuatkn aku rase sgt dihargai n diambil berat...tapi sekarang itu semua tiada lgi...semuanye dh berubah..dia dh xmcm dlu lgi...

9 mac2011,rabu...merupakan hari birthdy sahabatku...aku n kawan-kawan yg lain menyambutnye di kfc...
hari itu merupakan hari ayu sedunia kami...fisrt time aku n kawan-kawanku yg perempuan keluar dengan memakai baju kurung ke babdar semenjak belajar disini...bile kenangkan balik lawak pun ada...tpi xdinafikn nmpak ayu pun ada..hepy aku hanyelah sekejap...aku berase amat sedih sekli kerna someone...dia marah sangat padaku...sedangkan aku buat silap sikit je..silapnye aku kluar xbagitau dia...lagipun aku bukannye sengaja xnk bagitau dia..mase itu handset ku kehabisan kredit...so xdptlh nk maseg dia..aku adalah bagitau kat dai yang aku kluar pun just nk sambut birthdy kwn...tpi dia tuduh aku yg bukan-bukan,,dia kta aku lebih pentingkan kawan dari dia..perlakuan aku seolah-olah xde ape-ape erti dalam hidupku...wal hal, aku amat sayang padanye...dia juga tuduh aku ada org lain n aku dh xperlukannye lagi...mase itu aku hanye bersabar...
tapi setelah aku mndengar ape yg dia bagitau aku..airmata ku xmau berhenti n keluar dengan sendirinye tanpa aku pinta n paksa..dia kata: 

"ni mesti ada org lain dh kn kat sane..xpelah klau diri abg dh xdi perlukan lagi abg akan pergi jauh dri hidup zati tanpa zati pinta.abg xkn gnggu hidup zati lgi.mungkin kehadiran abg mmbuat zati hidup  tidak bebas.

10 mac 2011, khamis......hari ini hari yang paling malang dalam hidup aku...fisrt.pagi-pagi lgi aku dh nk excident..nk kne langar dgn lori..nasib baik aku senpat lari n sedar.klau xmungkin sekarang ini aku dh jadi arwah.mase itu hanye tuhan yg tahu bagaimana perasaanku...aku cuma berserah padanye....hari ni juga aku cuba utk call n pujuk dia tpi langsung dia tidak hiraukan....macam aku ini dh xbererti sgt kt dia..aku tahu itu semua salah aku..aku dh menyesal...tapi itu semua juga xde ape2 tindakbalas pun dri nye.sekarang ni baru aku sedar yang aku xleh hidup tanpanye..aku harap suatu saat nnti dia akn maafkan aku...aku berdoa moga-moga pintu hatinnye terbuka untuk maafkan aku n terima aku balik dlm hidupnye...sekarang ni aku rase tersiksa sgt..kadangkala menyesal pun ada..klaU mase bleh di putar kembali akn aku ubuh itu semua...aku xkn buat kesilapan itu...tapi malangnye tidak.........

Post a Comment

0 comments:

Post a Comment