#comments-block{ margin:0; padding:0; } #comments-block .comment-author{ background:#333333 !important; -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-topright: 10px; padding:5px; font-size:15px; font-weight:bold; border:1px solid #CCCCCC; } #comments-block .comment-body{ margin: 0; font-size: 17px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; margin-top: -5px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .comment-footer{ margin:0; font-size: 13px; font-weight: normal; margin-bottom: 20px; border-left: 1px solid #CCCCCC; border-right: 1px solid #CCCCCC; border-bottom: 1px solid #CCCCCC; -moz-border-radius- bottomright: 10px; -moz-border-radius-bottomleft: 10px; margin-top: -12px; /*position*/ padding: 5px; } #comments-block .deleted-comment{ font-style:italic; color:gray; } #comments-block .comment-author a{ color: #CCCCCC !important; } #comments-block .comment-footer a, .comment-body a{ color: #FF0099 !important; }

3.15.2011

8.3.2011

hari ini kau buat aku ceria sangat..
kehadiranmu seolah-olah membawa cahaya kegenmbiraan buatku..
hari ini hampir seharian kamu menemaniku...
kamu selalu buat aku gelak takkala aku lagi bersedih...
kamu juga adalah penyelamatku..
bila aku bersama dengan mu aku berasa selamat sangat..
kamu adalah pelindung buat diriku..

aku harap semua ini kekal smpai bile2..
walau ape pn yg terjadi lepas ni..walaupun kita xlagi bersama..
bile kita xlagi sehaluan..
n bila kita berjauhan...

mungkin pada saat itu aku akan merindui gelak tawamu..
saat itu aku akan rindu akan gurau sendamu..
saat itu juga aku akan rindu akan suaramu..
aku juga mungkin akan merindukan saat-saat yg kita lalui sekarang ini..
aku juga barangkali akn merindui akn segala nasihatmu...
mase itu tiada lagi org yg boleh mmberikan aku nasihat..
mase itu tiada lagi org yg akn mememaniku...
mase itu tiada lagi org yg akn mmbuat aku ketawa.,..

aku harap semua itu xkan pernah berlaku.............

Post a Comment

0 comments:

Post a Comment